среда, 8 февраля 2017 г.

Модуль1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу:
1) зареєструвалась на вікі-сайті та створила свою персональну вікі-сторінку, на якій надалі можна буде викладати інформацію, корисну для учнів, навіть в позаурочний час;
2) в цьому модулі я ознайомилась з ресурсами, які використовуватиму надалі в роботі над проектом;
3) навчилась додавати у вікі-середовища зображення та посилання.
 За допомогою даного модуля я створила портфоліо, яке покращує і пришвидшує мою роботу. Також мною створено блог, у якому я можу робити власні записи. За допомогою цього заняття я зрозуміла, що метод проектів - це новація для навчання.
  За допомогою даного модуля я ознайомилася з ресурсами тренінгу, а саме: посібником, електронним довідником та допоміжними ресурсами.
  При виконанні завдань модуля 1 труднощів не виникало.

Комментариев нет:

Отправить комментарий